:: Manager Publishing ::


Termékek

Nudge. Improving Decisions About Health, Wealth, and Happiness

Szerző: Richard H. Thaler , Cass R. Sunstein
Kiadó: Yale University Press - 2008
Every day, we make decisions on topics ranging from personal investments to schools for our children to the meals we eat to the causes we champion. Thaler and Sunstein invite us to enter an alternative world, one that takes our humanness as a given. They show that by knowing how people think, we can design choice environments that make it easier for people to choose what is best for themselves, their families, and their society. Thaler and Sunstein demonstrate how thoughtful choice architecture can be established to nudge us in beneficial directions without restricting freedom of choice. Nudge offers a unique new take-from neither the left nor the right-on many hot-button issues, for individuals and governments alike.

Ár [bruttó]: 7989,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Bartók országában

Szerző: Gerendás Péter
Kiadó: G.P. Music BT. - 2008
Kiadás száma: 1
Moldei lány - Más ez az állomás - Bartók országában - Az árral szemben - Ne félj komédiás - Széttört porcelán - Hullik a jégeső - Nagykörút - I love you - Fázom - Zápor után

Ár [bruttó]: 3290,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Unlocking Your Company’s Value

Szerző: Les Nemethy
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2010
Kiadás száma: 1
This book is required reading for anyone interested in understanding how to most effectively approach the transfer of ownership in a company and to craft a successful transition for both shareholders and firm. The author leverages his decades of international experience in helping owners at this stage of their life and career to think through all of the issues involved. It is rich in examples and in practical advice on how to maximize transaction proceeds and crystallize value. Dante Roscini, Professor, Harvard Business School Former Head of Global Equity Capital Markets, Merrill Lynch

Ár [bruttó]: 5600,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Az Alhambra meséi

Szerző: Washington Irving
Kiadó: OlvasóSarok - 2011
Kiadás száma: 1
„Ha az olvasók képesek átérezni valamit a hely bűvös szépségéből, akkor nem fognak panaszkodni azért, hogy egy évszaknyi időt töltöttek velem az Alhambra legendás termeiben.” Ezekkel a szavakkal hívja Washington Irving kalandozásra az olvasót a spanyolországi Granada csodás építményében, az Alhambrában. Az út során nemcsak az egyes épületrészek, termek történetével, a környék történelmével és legendáival ismerkedhetünk meg, hanem betekintést nyerünk a 19. századi Alhambra mindennapjaiba is. Összeolvad múlt és jelen: az amerikai író fordulatosan mutatja be a vidékre jellemző sokféleséget, valamint a mór uralom alatti legfontosabb eseményeket, ádáz csatákat, uralkodók felemelkedését és bukását, amelyek természetesen elválaszthatatlanok az Alhambra fantasztikus, még napjainkban is lenyűgöző épületegyüttesétől.

Ár [bruttó]: 2990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Éhező szellem

Szerző: Charles HANDY
Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2008
Kiadás száma: 1
Dr Gyökér Irén egyetemi docens ajánlása: "A menedzsmenttudományokkal foglalkozó egyetemi oktatóként Charles Handy mindig is fontos név volt számomra, számos gondolatát, modelljét tanítjuk és alkalmazzuk a munkaszervezetek működésének megértése és hatékonyabbá tétele érdekében. A könyv lektorálása során betűről betűre olvasva követtem gondolatait, és ismeretlenül a barátommá fogadtam. Az emberről, az élet és az üzlet értelméről, a gazdaság és a társadalom összefüggéseiről olyan - így, olvasva, kézenfekvőnek tűnő, szívünkből szóló - megállapításokat tesz, amelyeket mindenkinek meg kell ismernie ahhoz, hogy - azonosulva velük - maga is megtegye a lépéseket annak érdekében, hogy a világ élhetőbb, emberibb és egyben gazdaságilag eredményesebb legyen.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Üzlet & élet csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: Szex, pénz, boldogság és halál; Nudge. Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról a pénzügyi válság után; Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák; Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában.

Ár [bruttó]: 16960,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 4990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Üres esőkabát

  • Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft.
  • Megjelenés: 2008-06-23
  • Ár: 4990HUF
  • ISBN: 978-963-87544-9-3
Szerző: Charles HANDY
Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2008
Kiadás száma: 1
Provokatív, inspiráló és meggyőző szakkönyv. Megtanít együtt élni az ellentmondások sokaságával, tisztázni felelősségeinket, tőke módjára kezelni intellektusunkat; mindeközben környezetünk változási ritmusait, igényeit is tudatosítja.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Red Book of Sales Answers

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: Prentice Hall - 2005
This book includes Jeffrey's 12.5 Principles of Sales Greatness and strategies and answers from a lifetime of selling that will teach you how to make sales forever. In this book, you will have the opportunity to understand why sales happen. And by mastering the elements that Jeffrey Gitomer gives you, you'll make sales happen for yourself forever. Here's how to take the golden information inside The Little Red Book of Selling and transfer it into your sales success: • Jeffrey will give the gold to you in bite size chunks. • You can absorb the nuggets anywhere, at any time. • You can try them out the same moment you learn them.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

The Empty Raincoat

Szerző: Charles HANDY
Kiadó: Random House - 2002
"The empty raincoat is to me, the symbol of our most pressing paradox. If economic progress means that we become anonymous cogs in some great machine, then progress is an empty promise. The challange must be to show how paradox can be managed." - from The Empty Raincoat

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Legsikeresebb vezetési modellek - javított kiadás


Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2009
Kiadás száma: 1
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.

Ár [bruttó]: 5900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

A mi fajunk az egyetlen alkotó lény, és csak egyetlen alkotó szerszáma van: az egyéni elme, az egyéni szellem.

John Steinbeck
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres