:: Manager Publishing ::


Termékek

A coaching módszertana

Szerző: Mick Cope
Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2007
Kiadás száma: 2
Az üzletemberek személyes tanácsadásának hét kulcsfogalma című kötet több mint tízezer példányban kelt el a világon. Mick Cope, Az üzletviteli tanácsadó szellemi tőkéje avagy A 7 C a consulting szakmában nagy sikere után a neves coach és consulting szakember új könyvébe is átemeli a már bevált egyszerű, lényegre törő, könnyen memorizálható 7 C modellt. A szakkönyv sikere az érthető fogalmazásmódban, a szemléletes példák, esettanulmányok és láttató sematikus ábrák felsorakoztatásában rejlik.

Ár [bruttó]: 8990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

The Manager's Book of Checklists

Szerző: Derek Rowntree
Kiadó: Pearson - 2006
Kiadás száma: 3
As a frontline manager, there's a lot to remember and even more to do. Sometimes you want a quick and easy reminder of the essentials on a particular topic, so you know you've covered all the bases. Then you can be sure you're doing the right thing, at the right time and being effective and efficient. The Manager's Book of Checklists is that essential quick reference. It will help you to be more systematic, to consider all angles of the situation and to be a better, smarter manager. New to this edition are checklists on coaching and performance management. These join all the lists in classic areas such as finance, customer service, people and operations.

Ár [bruttó]: 7991,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Üzlet & élet csomag



A csomag a következő könyvek egy-egy példányát tartalmazza: Szex, pénz, boldogság és halál; Nudge. Jobb döntések egészségről, pénzről és boldogságról a pénzügyi válság után; Döntéshozatali és problémamegoldó stratégiák; Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában.

Ár [bruttó]: 16960,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 4990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Legsikeresebb vezetési modellek - javított kiadás


Kiadó: Manager Könyvkiadó Kft. - 2009
Kiadás száma: 1
Vezetési elméletek, melyekkel növelhetjük versenyképességünket. A világ legnagyobb hatású (vállalat)vezetési modelljei a tevékenység alapú költségképzéstől az értékláncelemzésig. Mi az egyes vállalatvezetési modellek lényege, és mikor használjuk őket? Vezetési modellek: szerethetjük vagy gyűlölhetjük őket, de ezek állnak a vezetői gondolkodás és gyakorlat középpontjában. Két fő céljuk van. Ez első, hogy keretet nyújtsanak az üzleti teljesítmény javításához. A második, hogy segítsék a vezetőket és a vezetési tanácsadókat gondjaikra reflektálni, és ugyanazt értsék az avatatlanok előtt ismeretlen mozaik- és egyéb divatszavak alatt.

Ár [bruttó]: 5900,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 2490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

I Am Right You Are Wrong

Szerző: Edward de Bono
Kiadó: Penguin Books - 1991
In this book Dr Edward de Bono, who is well known world-wide for his origination of lateral thinking, puts forward a direct challenge to what he calls the rock logic of Western thinking. Rock logic is based on rigid categories, absolutes, argument and adversarial point scoring. Edward de Bono believes that this thinking cannot provide the constructive energies that we are going to need in order to solve problems and create a better future. Instead of rock logic he proposes the water logic of perception. Drawing on our understanding of the brain as a self-organizing information system, Dr de Bono shows that perception is the key to more constructive thinking and the serious creativity of design. Edward de Bono expects his ideas to outrage conventional thinkers, yet time has been on his side, and the ideas that he first put forward twenty years ago in his book The Mechanism of Mind are now accepted mainstream thinking. Here, in this brilliantly argued assault on outmoded thought patterns, he calls for nothing less than a New Renaissance.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Little Red Book of Sales Answers

Szerző: Jeffrey Gitomer
Kiadó: Prentice Hall - 2005
This book includes Jeffrey's 12.5 Principles of Sales Greatness and strategies and answers from a lifetime of selling that will teach you how to make sales forever. In this book, you will have the opportunity to understand why sales happen. And by mastering the elements that Jeffrey Gitomer gives you, you'll make sales happen for yourself forever. Here's how to take the golden information inside The Little Red Book of Selling and transfer it into your sales success: • Jeffrey will give the gold to you in bite size chunks. • You can absorb the nuggets anywhere, at any time. • You can try them out the same moment you learn them.

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

50 legnagyobb gondolkodó

Szerző: Ciaran Parker , Stuart Crainer
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2008
Kiadás száma: 1
Gazdasági válság idején különösen fontos újragondolni, hol vagyunk, honnan hová tartunk. Merre induljunk, hol keressünk támogatást? Mi lehetne jobb kiindulópont, mint az 50 legbefolyásosabb üzleti gondolkodóhoz fordulni? Ők azért kerültek erre a listára, mert állandóan a megújuláson, az ismeretlen megismerésén, a körülöttünk lévő tabuk folyamatos megkérdőjelezésén gondolkodtak – akik már életükben intézményekké váltak. E könyv esélyt kínál, hogy megértsük, kihez érdemes fordulni, és mit tanulhatunk tőlük. Számomra a legfontosabb üzenete, hogy nincsenek kész válaszok, ám e guruk segíthetnek megtalálni a saját megoldásainkat problémáinkra. László Csaba – adótanácsadó partner, KPMG, volt pénzügyminiszter

Ár [bruttó]: 4990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 490,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Bartók országában

Szerző: Gerendás Péter
Kiadó: G.P. Music BT. - 2008
Kiadás száma: 1
Moldei lány - Más ez az állomás - Bartók országában - Az árral szemben - Ne félj komédiás - Széttört porcelán - Hullik a jégeső - Nagykörút - I love you - Fázom - Zápor után

Ár [bruttó]: 3290,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Családregény

Szerző: Gerendás Péter
Kiadó: GPMusic - 2010
Kiadás száma: 1
Így élnek ők ketten - Gyerekkori kalandok - Családregény - A fahéjszagú ebéd - Négy nap volt - Száz luftballon - Barbara - Szerelemízű vasárnap délután - Tengeróceán - Lépcsőház - Epilógus

Ár [bruttó]: 3500,- Ft

További részletek    Kosárba

 

Kaotika. Menedzsment és marketing a turbulencia korában

Szerző: Philip Kotler , John A. Caslione
Kiadó: Manager Könyvkiadó - 2011
Kiadás száma: 1
Philip Kotler és John Caslione elismert üzleti stratégák. Kaotika című könyvükben azzal az elgondolkodtató, sőt felkavaró érvvel állnak elő, hogy a jelenlegi zűrzavaros idők nem tekinthetők rendellenesnek, csupán új típusú normalitásnak. A gazdasági hanyatlás valójában egy szüntelen kilengésekkel tarkított turbulens korszak velejárója, amelyben mind a kockázat, mind a lehetőség érzékelhető a globalizáció és a technológia immár könyörtelenül összefonódott világában. A kaotikus világ tönkreteszi a felkészületlen cégeket, de jutalmazza a felkészülteket, azokat a stabil vállalatokat, amelyek rendelkeznek a gyors mérlegelés és a potenciális fenyegetésre való hatékony reagálás képességével.

Ár [bruttó]: 5990,- Ft
Akciós ár [bruttó]: 1990,- Ft

További részletek    Kosárba

 

További termékeink megtekintéséhez használja az oldal bal felső részén látható kategória választó menüt!

 
Mottó

A kemény hazai verseny hozza létre a nemzetközi sikert.

Michael Porter
On-line

Hírek
Felhasználói menü
A kosarad tartalma

A kosár üres